Thursday 13 August 2009

Taufiq hidayah

Bismillah ar-Rahman ar-Rahim
Assalammualaikum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu


Islah nafsak wad'u ghayrak

Guidance will not be attained except with knowledge and correct direction cannot be attained except with patience.
[Ibn Taymiyyah]

Insya Allah, I will not be around much during ramadhan. Lets reap this reward to attain the highest jannah as vast as the earth and the sky. Insya Allah.

Rabbigh fighrly wa tub-'alayya innaka anta-tawwabur-raheem
Ya Tuhanku, ampunilah daku dan aku bertaubat sesungguhnya Engkaulah Maha penerima taubat Maha penyayang

wallahua'lam
segala puji hanya bagi Allah, Tuhan sekalian alam

2 comments:

gadis304abyangsukecoklat said...

Salam sahabatku yg dicintai,

Saya nak ucapkan Selamat hari lahir. Mintak maaf terpaksa tinggal mesej dekat sini. Sekarang ni tak berani nak online. Takut diserang virus. Saya doakan awak baik2 selalu. Sayang sangat2 kat awak! Moga Allah swt menjaga awak bagi pihak saya. Ameen.

Ramadhan dah tak lama. Mintak tolong doakan saya sekali ek:)

TRAVELLER said...

Jazakillahu khayran kathira Diana.
Insya Allah...

Kita sama-sama ye
*hugs*

Salam syg dari UK

Life is for Rent

Life is for Rent
"Ya Tuhan kami. Berikanlah kami Rahmat dari sisi-Mu dan sempurnakanlah petunjuk yang lurus bagi kami dalam urusan kami" [al-Kahf:10]